人気ブログランキング | 話題のタグを見る
smile


【Smile】
                        
Smile though your heart is aching           
Smile even though its breaking             
When there are clouds in the sky, you'll get by   
If you smile through your fear and sorrow      
Smile and maybe tomorrow                
You see the sun comes shining through for you  

Light up your face with gladness            
Hide every trace of sadness               
Although a tear may be ever so near         
That's the time you must keep on trying       
Smile, what's the use of crying?              
You'll find that life is still worthwhile          
If you just smile.                      

That's the time you must keep on trying       
Smile, what's the use of crying?            
You'll find that life is still worthwhile          
If you just smile.



【스마일】                      

웃자.  가슴이 아플 때도.
웃자.  마음이 부풀어 터질 것 같은 때도.
하늘은 흐려도 괜찮아.
무서워도 슬퍼도 웃는 얼굴로 있으면.
웃는 얼굴로 있으면 내일은 반드시.
밝은 태양이 나와 준다.

얼굴을 기쁨으로 빛내자.
슬픔의 그림자는 숨겨 버리자.
눈물이 흘러 넘치게 되어 있어도 그럴 때야말로 힘을 내자.
웃자 울어 무엇이 되어?
반드시 인생은 좋은 것이라고 안다.
언제나 웃는 얼굴로 살아 가면.

그럴 때야말로 힘을 내자.
웃자 울어 무엇이 되어?  
반드시 인생은 좋은 것이라고 안다.
언제나 웃는 얼굴로 살아 가면.


【スマイル】

笑おう 胸が痛むときも
笑おう 心が張り裂けそうなときも
空は 曇っていても 大丈夫
怖くても 悲しくても 笑顔でいれば
笑顔でいれば 明日は きっと
明るい太陽が 出てきてくれる

顔を 喜びで輝かそう
悲しみの影は 隠してしまおう
涙が 零れそうになっていても
そんなときこそ 力を出そう
笑おう 泣いて何になる?
きっと 人生は良いものだとわかる
いつも 笑顔で生きて行けば

そんなときこそ 力を出そう
笑おう 泣いて何になる? 
きっと 人生は良いものだとわかる
いつも 笑顔で生きて行けば
by gomazokun | 2009-12-12 16:08 | その他
<< 2010年へ飛び立つんだー 読んでください。 >>